loading...

مدیر قرمز

آموزش بازاریابی، آموزش مدیریت، آموزش دیجیتال مارکیتنگ

بازدید : 714
پنجشنبه 7 خرداد 1399 زمان : 0:22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مدیر قرمز


برایان تریسی نویسنده و سخنران معروف، در کتاب 21 قانون طلایی فروش، به بیان نکاتی پرداخته است که می‌تواند در افزایش فروش، به فروشنده‌ها کمک کند. یکی از این قوانین که در کتاب بیان شده است، قانون حداقل تلاش است.

این قانون می‌گوید:

مردم همیشه به دنبال راهی هستند که آنچه را می‌خواهند با صرف حداقل تلاش ممکن بدست آورند.

شما ارزش زیادی برای وقت، پول، انرژی ذهنی و جسمی‌و امکاناتتانقائل هستید. در نتیجه، هر کاری برای حفظ آنها می‌کنید. محتاطانه انرژیتان را صرف بدست آوردن چیزهایی که می‌خواهید، می‌کنید. برای برآورده کردن نیازی خاص یا برای رسیدن به رضایتی خاص، بیش از حد نیاز، انرژی صرف نمی‌کنید.

نکته اینجاست که برای معامله نیز باید این قواعد را رعایت کنید، یک فروشنده باید بداند که مشتری هم از این قانون پیروی می‌کند و می‌خواهد با حداقل تلاشبه خواسته‌های خودش دست پیدا کند.

حال برای اینکه بتوانید از این قانون بهتر استفاده کنید، این سوال‌ها را از خودتان بپرسید و به جواب آنها فکر کنید:

چگونه میتوانید مشتریان تان را متقاعد کنید که کالا و خدمات شما آسانترین و ساده ترین راهی است که می‌توانند سود خوبی به دست آورند؟

مشتریان به دنبال آسانترین و سریعترین راه برای رسیدن به آنچه می‌خواهند هستند، حال کالاها یا خدمات جدید شما چگونه این نیاز را برآورده می‌کنند؟

شما برای رسیدن به اهدافتان البته با تلاش کمتر، زندگیتان را چگونه ساماندهی می‌کنید؟ شما چگونه می‌توانید به معنای درست کلمه «تنبل» باشید؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 642
  • بازدید کلی : 53073
  • کدهای اختصاصی